domingo, 25 de noviembre de 2007

ZONA BASI

ROOMEL DODRO 0 – 1 VETERANOS NEGREIRA
Noventa minutos máis sen encaixar un gol e tres puntos máis no casilleiro. Este ben podería ser un resumo sinxelo do partido disputado este sábado en Laíño.
De todos xeitos non podemos obviar que esta victoria dependeu de tres cousas importantes.
Dun lado de Pipi que soupo roubarlle a carteira a un defensa cerca da área grande e servirlle o gol en bandexa a Cobas.
Doutro lado Berdullas que esta vez sí foi decisivo no resultado final (Ao Cesar o que é do Cesar).
E a terceira pata desta victoria foi a sorte. Sí. Sorpréndase todos!! Este ano tamén temos sorte! Porque o partido ben podía acabar en empate ou incluso en victoria local. Pero esta vez tivemos ese plus que quizáis nos faltaba outras temporadas.
Polo demáis, non hai moito máis que contar. Este non foi un partido vistoso por parte de ningún equipo aínda que sí houbo ocasións claras por ámbolos lados. O Negreira xa aviso una primeira parte nun remate de Cobas que marchou a rentes do pao dereito. Suso tivo unha grande ocasión na segunda parte nunha falta directa, o porteiro tamén tivo gran protagonismo nun remate de Julián que rexeitou coa faciana e Nando marrou un man a man moi claro que non é habitual que falle.
Así pois, un partido máis e un rival menos. O vindeiro sábado visitará Agrón o Maderas Ramos nun encontro que se presenta a cara de can á vista dos resultados desta xornada. Parece que este equipo é o único que é capaz de seguir a estela do líder. Sorprende a derrota do Rivadavia diante do colista.
Será un partido para confirmar as aspiracións deste Negreira que parece chamado a grandes cotas este ano. Tralo encontro, todos puidemos disfrutar dun estupendo carneiro en Casa Clemente de Picadizo. Unha agradable velada que sirveu para confirmar o bo ambiente que reina no equipo.

4 comentarios :

Anónimo dijo...

LA SEMANA DE CHITO:

LOS INVENCIBLES,LOS HOMBRES DE HARRELSON,GALACTICOS,DREAM TEAM,LOS FANTASTICOS,IDOLOS,QUE GRANDES SOIS,JUGONES,PELOTEROS,...
seguramente esteis conmigo en que todos este serían titulares de cualquier periódico que lunes tras lunes tuviera que analizar a los veteranos. Un equipo(el de los veteranos) con un presupuesto muy humilde está demostrando que ahora mismo con las estadisticas en la mano es el lmejor equipo de Europa ya que aún sigue invicto cosa que ningún equipo puede decir.

Despúes de esta reflexión,empecemos con mi sección que viene muy movidita:

ME GUSTA:

Que el equipo demostrara este sabado que tiene raza y carácter y que no se deja intimidar por nadie tal y como se vió este sabádo en un partido durisimo en el que el Dodro intento parar a nuestros jugones a base de patadas y malas formas.Por eso hoy doy un 10 al equipo ya que ha demostrado que cuando hay que ponerse el mono de trabajo se pone sin ningún problema.

Una nota que también va para el cuerpo técnico que tiene gran parte de culpa en este gran inicio liguero en el que están tratando por igual a todos los jugadores demostrando que en este equipo
"no hay ovejas negras"

NO ME GUSTA:

Las amenazas que desde hace tiempo estoy recibiendo en mis casa hacia mi persona y familiares más proximos por parte de gente que no considera a bien que defienda a Moreno,Santi,Ponte,Juan de Corneira,Alfonsito... Por eso ruego inminentemente que cesen estas amenazas

SABE LO QUE SE HACE:

Hoy tengo que destacar a Basante que está demostrando un estado de forma increíble y que está siento el verdadero motor defensivo de este equipo.Un Basi que está dando un caracter y una solidez a este equipo impresionante demostrando partido tras partido que esta defensa no tiene nada que envidiar a cualquier defensa italiana en cuanto a movimientos se refiere.Además el gran basante(para mi posee unas cualidades a la altura de Baresi) tiene unos escuderos de lujo como son Juan de Corneira(que jugon),Ponte(el sergio ramos de los veteranos),moreno(que clase),julian(el Kaiser),soto(genial),piturca o el gran Suso de Lañas(mortal en los tiros libres)

LA PILLA Y LA METE

otra vez tengo que destacar a Cobas que demuestra ser un auténtico terror para los equipos contrarios cada vez que coje la pelotita dentro del area.Está demostrando ser El Curro Romero dentro del area

EL FRONTON

tengo que volver a repetir mi eleción de la semana pasada y seguramente esteis conmigo en que el frontón es "IKER" BERDULLAS.EStá demostrando colocación y paradas de gran mérito que hasta el mismisimo Casillas firmarían

Con esto acaba mi sección,solo dar las gracias a los que me leen cada semana y emplazarlos para la próxima.

YOU NEVER WALK ALONE VETERANOS

EL VICE dijo...

HAY QUE LLE DECIR A COBAS QUE CUIDE O HIERRO 7,QUE O OUTRO DIA FIXO MOI BEN,IGUAL QUE O RESTO DO EQUIPO,CON ESA RAZA E ENTREGA IMOS ACADAR GRANDES LOGROS,AUPA VETERANOS.

tesoureiro dijo...

O mister(Antenas Raikkonen) está a soar para o "Negreira Maclaren" : Si Xulio Hamilton non acada pronto un resultado positivo pode ser o seu sustituto . Neste caso o "veteranos ferrari" pasaría as mans de Caporro Massa .

EL VICE dijo...

COMENTARIO O TESOUREIRO:ANTENAS E MASSA E EU RAIKKONEN,MASSA SEMPRE DERRAPA NAS CURVAS,EU VOU DEREITO,PREGUNTAR A SANTI.